16 Ianuarie 2017 pui mic

 

Doamne

Doamne, ține-mă la pieptul tău
Așa cum te țin eu în sufletul meu.
Și nu mă lăsa în noaptea grea,
Mângâie-mi inima;
Să nu mă lași, în nopțiile reci și târzi
Zi și noapte sprijin Tu să îmi fii.
Să reverși din marea Ta de bunătate
În al meu ocean de sigurătate,
Pădurea să mă încânte mereu,
Auzidu-ți glasul Tău!
Peste ape cristaline,
Să te văd Doamne pe Tine
Prin jocuri de păsărele,
Să îți văd chipul printre ele.
Murmurăm în stele
Și stinge-mi soaptele grele,
Aducâdu-mi liniște peste genele mele .

Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Ianuarie 2017
L M M M V S D
« Noi   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
