13 Februarie 2016 puiut

Nu uita:

Să lupți atunci când îți este mai greu,
Să speri și să crezi mereu în Dumnezeu;
Că ziua de azi, este a ta
Ești stăpân pe ea!
Să fi un luptător,
Să înveți din tot ce te doare;
Să fi tare!
Că viața poate să te ducă oriunde
Dar tu nu uita să prețuiești orice secundă ;
Nu uita cine ești,
Nu uita să zâmbești,
Și că trebuie să dai, ca să primești!

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. carmen  |  13 Februarie 2016 la 10:01

    Buna , si fi binecuvantata! De la inceputul saptamanii pe rand atat eu si copiii am fost pe rand bolnavi si a trebuit sa ne ingrijim unii pe altii, am fost intr-un fel de carantina. Obosisem si nu imi mai gaseam puterea sa merg mai departe pentru ca „dece? -urile ma zapaceau…acum dupa ce am citit poezioara ta m-am mai linistit cai am aflat de ce….sanatatea si multe xlipe frumoase alaturi de cei dragi

    • 2. puiut  |  13 Februarie 2016 la 16:54

      Imi pare rau sa aud asta,multa sanatate va doresc!!! Dar ma bucur sa aud ca poezia mea v-a ajutat.. Va multumesc pt toate comentarile!


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Februarie 2016
L M M M V S D
« Ian   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29  

Most Recent Posts

 
